Annons:
Etikett01-avsnitt-och-säsonger
Läst 547 ggr
Faxlin
2008-02-08 13:44

Vad kommer du ihåg?

Om ni tänker er tillbaka till första säsongen och första avsnittet. Vad var det som gjorde att ni fastnade för scrubs i det? Vad var det som gjorde att ni fortsatte titta?
Kommer ni ihåg något från det absolut första avsnittet?

Det jag kommer ihåg mest är JDs rädsla för att ta i människor och att han inte tordes sticka dem :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Anna
2008-02-08 14:20
#1

Ärligt talat har jag inte sett första säsongen… Hemlis Måste verkligen göra det!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[bimbim]
2008-02-08 21:12
#2

Jag älskade början, när han försökte göra sig iordning och lekte med raklöddret =D Precis min humor..

Faxlin
2008-02-08 21:47
#3

#2: haha, ja det var faktiskt roligt tycker jag. :-)

#1: Va? Men det är klart du måste se den. ;-)

Men tillsvidare hoppas jag på att fler kan berätta om vad de tyckte var bäst med första avsnittet. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Teedjey
2008-02-09 00:52
#4

första säsongen är lite olik dom andra för Zack Braff är inte sin "karaktär fullt ut" precis som om han får mer självförtoende ju längre in man kommer bland avsnitten… de är kanske naturligt vad vet jag.

later

Faxlin
2008-02-09 13:54
#5

#4: Fast jag har mer sett det som att han verkligen är duktig i att vara sin karaktär i de första avsnitten. Han är nyutexaminerad läkare. Han är osäker och faktiskt rädd för det mesta. Han klarar inte av döden, inte att ta i folk och tycker det mesta är läskigt.
Tycker han är super. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Teedjey
2008-02-10 01:07
#6

#5 jo, de är klart. men hans sån "huvudröst" är inte den samma som senare i avsnitten.

Annons:
Faxlin
2008-02-11 06:25
#7

#6: haha, se det som att rösten i skallen också utvecklas. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cydonia
2008-02-14 21:31
#8

Jag såg inte första avsnittet i första säsongen det första jag gjorde. Utan kanske säsong 3 nåt avsnitt..,

Men det jag kommer ihåg från det första jag såg av scrubs var att jag tyckte om janitor, för jag gillar skadeglädje och sånt.

Upp till toppen
Annons: