Annons:
Etikett01-avsnitt-och-säsonger
Läst 653 ggr
Anna
1/7/08, 8:09 PM

Senast sedda avsnitt

Vilket avsnitt såg ni senast? Och vad tyckte ni?

Jag tittade, eller snarare lyssnade, på S06E06 "My Musical" förut. Helt kär i det avsnittet, jättekul att höra allihopa sjunga ju! =D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
SofieDahlberg
1/7/08, 8:11 PM
#1

Oj oj oj.. Kommer inte ihåg. Har inte sett ett enda nu under lovet :/ Men TV6 visar ju samma säsonger om och om igen.

Anna
1/7/08, 8:15 PM
#2

#1 Ja, det är precis därför jag slutat följa Scrubs på TV. Just nu vet man inte ens vilken säsong man tittar på när man kopplar över och ser att det är Scrubs, eftersom de mest verkar visa lite blandat.

Tror dock att de kommer igång och sänder "normalt" igen i April då säsong 7 börjar i Sverige.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

SofieDahlberg
1/7/08, 8:17 PM
#3

#2 Exakt, men jag kan se avsnitten om och om igen. Gör inte mig nått ^^ Men jag får önska mig scrubs säsongerna i födelsedagspresent, så kan jag se om heeela serien (:

Åh, det får jag hoppas.

emoflickan
1/8/08, 12:55 AM
#4

senaste var det som sändes sist i usa, säsong 7 avsnitt 6 om jag inte minns fel :)

Dellah
1/8/08, 8:14 AM
#5

jag har sett lite vad som helst tror jag, tv 6 verkar int eh anån koll på säsongerna o.O x)

Cydonia
1/9/08, 12:17 PM
#6

Jag såg faktiskt om jätteförsta avsnittet på första säsongen igår. :D

Annons:
Faxlin
1/9/08, 1:04 PM
#7

#6: Ohh, jag vill också få mina säsonger hem nu. Var man tokig i scrubs innan scrubs.ifokus startades så vart det om möjligt mer nu. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cydonia
1/9/08, 1:39 PM
#8

#7 Jag håller med! Jag får värsta scrubsabstinensen av den här sajten… Synd att jag är på skoldatorn!

Faxlin
1/9/08, 1:57 PM
#9

#8: Japp det är hemskt. Här sitter man och kikar på youtube medans man far runt på ifokussuderna bredvid:-)
Snacka om att man skulle behöva hjälp kanske. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anna
1/9/08, 3:44 PM
#10

Nu har jag precis nyss kikat på S07E06 också, dvs nyaste avsnittet som sänts i USA :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

änglaflickan
1/9/08, 5:12 PM
#11

kollade på tv6 igår kväll, men som sagt, två avsnitt som redan är visade. Men inte mindre underhållande för det faktiskt:P

Cydonia
1/12/08, 7:32 PM
#12

Ååh jag satt nyss och kollade på avsnitt 7-9 säsong 2. :)

Teedjey
1/13/08, 12:00 AM
#13

Undra om man kan få hjälp pga scrubsberoend? för jag är seriöst inne på säkert mitt 4-5 varv på säsongerna :P

jag känner mig lite som ett gåend uppslagsverk på den serien. för man försöker följa lite andra serier man i slutet så är man ändå alltid tillbaka på scrubs:)

 men mitt favorit avsnitt är ju lätt avsnitt 9 - My Lucky Day på säsong 2

later

Annons:
Anna
2/18/08, 1:12 PM
#14

#13 Du är inte ensam av att vara beroende ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Upp till toppen
Annons: