Annons:
Etikett08-off-topic
Läst 737 ggr
tokage
1/21/08, 10:13 PM

OT. Åldersgräns?

Ja då hittade jag också till den här sidan! Underbart säger jag bara, älskar scrubs! Så synd att jag har sett klart på säsong 5 som jag fick i julklapp! Jag vill ju bara se mer och mer av scrubs :'D!

Tänkte bara kolla, sajtvärden här är ju 14 år. Men jag vill gärna starta en iFokus sajt, men märkte att man ska vara minst 18 år, är det mindre viktigt? :)

Sajten jag hade tänkt starta är anime.ifokus, då mitt intresse för manga, japan och mest anime, har blivit väldigt stort nu! :)

Annons:
Anna
1/21/08, 10:38 PM
#1

För det första, kul att du hittat hit!

Regeln att man ska var 18 år för att få driva en sajt kvarstår. Det beror på att iFokus inte få binda avtal med minderåriga personer.

Eftersom jag tidigare, på andra sajter, visat att jag har "vad som krävs" för att driva en sajt, har de gjort ett undantag för min skull. Viktigt att poängtera är att det nog inte kommer göras om för andra och att min målsman skriver på avtalen tillsammans med mig. På så vis bryter vi inte mot några lagar.

Hoppas du fick svar på dina frågor och välkommen hit!

MVH Anna
sajtvärd

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Thorsson
1/28/08, 7:32 PM
#2

Välkommen. Jag tycker du ska kontakta dem på iFokus och prata med dom. Det kan ju va att någon äldre kan va Sajtvärd först och sedan du som Medarbetare. klarar du det så får du ta över som Sajtvärd. det verkar vara som en bra ide tycker jag iaf :)

tokage
1/29/08, 12:00 PM
#3

#2 Det var en bra idé :D! Gäller bara att hitta någon som vill samarbeta med mig :)

Telefonkontakt
2/2/08, 1:10 AM
#4

Anime är redan på G av mig, så glöm det :(

Men du kan få bli Medarbetare ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

tokage
2/2/08, 12:28 PM
#5

#4 Hemskt gärna! :)
Jag är så inne på animefronten, så det skulle bli jättekul!

Emmell
2/2/08, 1:25 PM
#6

#4

när är denna animesite beräknad uppe då? :-) kunde ju vara rätt praktiskt att ha "allt" här på iFokus istället för att knappra in nya adresser hela tiden, haha ;) Och kanske kul att diskutera med svenskar för en gångs skull också.. Sitter mest på utländska forum annars..

Annons:
Upp till toppen
Annons: