Annons:
Etikett07-om-sajten
Läst 1886 ggr
jonnyrocker
2008-02-11 00:51

Ursäkta men vad är scrubs ?

Ett suddigumm eller ?

Annons:
Wiizy
2008-02-11 01:14
#1

Detta inlägg ser jag absolut inte som seriöst…

Men visst, det är en serie…

Faxlin
2008-02-11 06:24
#2

#0: Kasta dig in i sajtens olika trådar så kommer du snart på vad det är.
Kanske inte den serilsaste frågan, men alla frågor förtjänar svar. Och det enkla svaret har du redan fått i #1.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jonnyrocker
2008-02-11 10:27
#3

OK då vet jag. Undrade bara vad det var. har aldrig hört talats om det och sen starta en site om ett EN tv serie som det verkar vara är bara 2 much. Kalla siten serier istället då hade till och med jag fattat innebörden.

[bimbim]
2008-02-11 13:34
#4

#3 Då kan du inte ha undersökt varken tv-världen eller iFokus särskillt seriöst, Sajten "serier" finns redan och då scrubs tar upp en stor del av två tv-kanalers tv-tid tycker jag den förtjänar lite eget fokus =) Men du är självklart välkommen att inte ta del av hemsidan om du finner den olämplig =)

Om du vill vara med och utveckla sajten till en bredare innebörd står "scrubs" för de kläder man använder inom sjukvården, den specifika tröjan och byxan som liknar en pyjamasdress och kommer i otaliga antal färger. Själv föredrar jag enfärgat framför blommigt. Vilken färg tycker du passar bäst?

EmmaG
2008-02-11 14:33
#5

Scrubs var ju inte heller den första tvserien som blev sajt här utan serien Förhäxad var först =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Faxlin
2008-02-11 14:59
#6

#3: Finns faktiskt redan en sajt som heter serier. Men den handlar inte om tv-serier. Så även namn kan tydligen vilseleda.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Luigi
2008-02-11 17:40
#7

Jaså? Scrubs?

Trodde man hade en sån och skrubba sig mellan skinkhalvorna.

mvh Luigi

jonnyrocker
2008-02-11 17:40
#8

OK nej jag lever varken i TV Världen eller data värden som alla ungdomar., Jag är ute promenerar flera timmar per dag och ej sitter och hökar framför datan 24 h om dygnet som många gör här på fokus. Men så är jag ej fet som alla ungdomar är i dagens samhälle….

Skogen ger mera energi än sitta framför en data och bli tjock….

Faxlin
2008-02-11 18:05
#9

#8: I min värld hör du till ungdommarna :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[bimbim]
2008-02-11 22:41
#10

Inte min heller, vi är nästan jämngamla, vi kan väl sammanfatta med att vi har olika intressen helt enkelt, inget sämre än det andra =)

 #9 oj, trodde faktiskt den handlade om tv-serier! ser visst att jag inte visste så mkt som jag trodde *smyger tillbaka till skolbänken med svansen mellan benen*Generad

Emmell
2008-02-16 17:07
#11

#8 precis som #10 säger, olika intressen. Inget är sämre än det andra. :)

"Fet som alla ungdomar i dagens samhälle" haha, misslyckat försök att provocera?

Forum om enstaka tv-serier är knappast nåt nytt. :)

sasha-
2008-03-02 20:11
#12

Hela tråden är är pinsamt löjligt försök att provocera verkar det som. Men du verkar ha koll på oss Jonny! Du vet allt från att vi sitter fast vid datorn till att vi är feta till att alla undomar är mediaberoende:)

Att göra sig en fokus profil bara för att hacka på sånna med fokusprofiler kan iofs liknas vid att kasta sten i glashus och har man inget bättre för sig är man mer patetisk än alla andra ungdomar, de tjocka som sitter 24/7 vid datorn.

Anna_Sv
2008-03-05 11:48
#13

Bra sagt #12! Han har ju själv satt sig framför datorn, skapat en profil och lagt in en tråd. Hade han varit så datoroberoende hade han gått ut och gått istället!

/Anna, 43-årig trebarnsmor, datornörd, naturälskare OCH överviktig sedan tonåren.

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

Annons:
Aviendha
2008-03-14 14:09
#14

Övervikt kan till stor del bero på att folk rör sig för lite -ja. MEN det finns även de som trivs så, vissa är vackrare mulliugare än smala, vissa kan inte gå ner även om de kämpar med det.

Jag ser ingen skillnad på "feta" o "spinkiga", alla är människor. Jag är själv smal/normalbygd och häckar en hel del på fokus, och kikar med nöje på serien scrubs.

Min undran är, har du haft en rigtigt kass dag? Du som inte är databeroende eller lever i tv-världen? Du har ju en profil, en bild (inte ens min kille som sitter nån timme per vecka skulle kunna fixa det) varför frågar du då vad scrubs är? Det kan ju inte ha så mycket till intresse för dig att veta det heller?

Nilam
2008-03-14 17:44
#15

Elvis has left the building. Han klarade inte av era kloka argument, så han avslutade sitt medlemskap;)

Hansson
2008-04-08 05:22
#16

AHA nu hajjade jag vad man gör på skrubbs man skrubbar sig mellan skinkorna som Luigi skrev,….,,,,,

Faxlin
2008-04-11 06:15
#17

Tycker att den här tråden skall få vara kvar faktiskt. Den är ett ypperligt bevis på hur otroligt löjlig man kan göra sig själv. Det finns ypperliga bevis i denna tråd på en total omognad.

Dock vill jag tillägga öppet här att om dessa trista inlägg fortsätter kommer dessa personer få skrivförbud här inne.

Mvh ÅsaF medarbetare

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Upp till toppen
Annons: