Annons:
Etikett04-allmänt-om-serien
Läst 608 ggr
Mona22
2/7/08, 11:50 PM

är det normalt ?

jadu ,är det normalt att längta efter att se på scrubs?

det börjar inte förrän 23:40 ikväll och så länge kan jag inte vara vaken ..nej jag blir helt enkelt tvungen att kolla på säsong 2 som man har hemma just nu ..lånad Flört 

tycker de är så roligt så man nästan vill jobba på sjukhus.. Oskyldig

Annons:
Faxlin
2/8/08, 1:52 AM
#1

Jag bar kollar och kollar på scrubs jag. Och jag mår verkligen bra av att kika på dessa avsnitt. Man blir så glad av den här serien. Helt klart.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anna
2/8/08, 1:36 PM
#2

Det är nog helt normalt ;) Här inne känner nog nästan alla så. Jag tittar på mina säsonger om och om igen utan att tröttna!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Teedjey
2/9/08, 12:55 AM
#3

Min syster blev inspirerad att jobba som sjuksyster efter att följt scrubs. jag vet inte, de programet sätter sina spår:P

Anna
2/9/08, 2:22 PM
#4

#3 Oj, vad kul egentligen.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cydonia
2/14/08, 9:18 PM
#5

Jag brukar köra på att spela in avsnitten på 6an varje vardagskväll, så kan man se dem lite när man vill och spola över reklamen - guld värt!

Anna
2/15/08, 4:21 PM
#6

#5 Låter som en bra idé!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
Faxlin
4/11/08, 6:58 AM
#7

Att slippa reklamen är guld värd. På 6:an har de reklam så ofta dessutom. Eller så är det bara jag som tycker detr känns så för att jag inte vill ha några avbrott i mitt scrubs tittande.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sasha-
4/12/08, 11:31 PM
#8

Mm, ibland ser jag typ 3 dåliga program för att jag vill se Scrubs sen. Då kan man bli lite småsur sen när det är en repris:P

Faxlin
4/13/08, 3:43 AM
#9

Ja men visst är det tråkigt. Jag känner samma sak. Fast sedan går det snabbt över då jag inser att det är roligt ändå :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cydonia
4/14/08, 11:31 PM
#10

Jag har märkt att det ofta är samma avsnitt måndagkväll som fredagkväll på 6an. Irriterande!

Faxlin
4/15/08, 1:45 AM
#11

#10: Ja varför gör de så? Tycker det är oerhört irriterande. Hmm, undrar varför jag ställer den frågan till dig och inte till de som bestämmer på 6:an.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cydonia
4/15/08, 11:31 AM
#12

#11 Haha, det undrar jag också. ;)
Vi får väl kontakta 6an och fråga!

Faxlin
4/15/08, 5:01 PM
#13

#12: Bra idé. Jag ska kontakta dem och fråga. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Upp till toppen
Annons: