Annons:
Etikett08-off-topic
Läst 814 ggr
[YlvaP]
2011-03-01 14:25

Medlemsprestentationer!

Nu när sajten är nyöppnad så tänkte jag att vi skulle presentera oss.

Jag heter Ylva och bor på Åland. Jag är gift och tillsammans har vi tre flickor födda 2002, 2004 och 2006. På fritiden/egentid brukar jag sitta på nätet och surfa runt.

Kommer att ladda ner alla avsnitten på scrubs och se allt från början igen.

Annons:
LosGinos
2011-03-01 14:28
#1

Precis som jag har gjort :)!
Håller på att ladda ner säsong 4 för tillfället.

Mitt namn är Brian och jag bor i den lilla kuststaden Lysekil i Västra Götaland. På sommaren har vi ett vackert bohuslän, och på vintern är det minst lika vackert. Men ack så mycket kallare :-(

Jag pluggar sista året på Portalens Gymnasium i Uddevalla och tar som sagt studenten iår :)! Efter det så vet jag inte vad jag ska göra. På min fritid är jag fotbolls spelare och spelar i Slättens IK A-Lag och är innebandy tränare för F 99-00. Utöver det så sitter jag bara och slöar vid datorn :D!

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

PrinzeZz
2011-03-01 18:05
#2

Mitt namn är Linnea, jag är 17 år och bor i Örebro i Närke.

För tillfället går jag varken i skolan eller jobbar. Håller på för fullt med körkortet istället.

Jag är en stor djurvän, har en hund och 11 kaniner, en kanin på foder och några kaniner till på G. Har även en häst men han är ute på prov för senare försäljning.

Annars tycker jag innebandy är roligt, men har inte några planer på att börja med det ännu tyvärr. Tycker också om att fota, har väl ingen imponerande utrustning men när fotandet och kameran kommer i prio nr 2 efter en dyr hobby så blir det inte så mycket pengar över till den.

Jag är ganska berest och har sett mycket av sverige då jag åker och tävlar i många län ganska ofta.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne